بیمه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

بیمه پاسارگاد
✳️آرامش شما،هدف ما✳️

#سوال

من بیمه تامین اجتماعی دارم، چرا باید بیمه عمر و سرمایه گذاری بخرم⁉️

اول اینکه بیمه های اجتماعی از جمله تامین اجتماعی و خدمات درمانی، ماهیت درمانی دارند یعنی عمدتاً حق بیمه های پرداختی شما صرف هزینه های درمانی میشود و تفاوت بسیاری با بیمه عمر و سرمایه گذاری دارند. شما میتوانید بیمه عمر و سرمایه گذاری را به عنوان مکمل بیمه های تامین اجتماعی خریداری کنید.

در صورت فوت فرد در بیمه تامین اجتماعی غیر از مبلغ ناچیزی از هزینه کفن و دفن (تا سقف 200.000 تومان) پولی به بازماندگان پرداخت نمیشود، در حالیکه در بیمه عمر و سرمایه گذاری چنانچه خدای ناکرده اتفاقی برای بیمه گذار بیافتد حتی اگر یک قسط از حق بیمه را هم پرداخت کرده باشد، علاوه بر پرداخت سرمایه فوت ، چنانچه پوشش فوت بر اثر حادثه هم خریداری شده باشد، تا ۳ برابر سرمایه فوت، به بازماندگان پول پرداخت میگردد.  در حالیکه در بیمه تامین اجتماعی ، حقوق به بازماندگان تحت شرایط خاص ( از میان فرزندان تنها به فرزند دختر و مجرد) انتقال می یابد.
 
حق بیمه های پرداختی شما به سازمان تامین اجتماعی قابلیت بازخریدی ندارد. شما ۷% حقوق دریافتیتان را ماهیانه بابت  حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت میکنید، اگر استفاده ای هم از آن نکنید نمیتوانید مبالغ پرداختی خود را بازخرید کنید. در حالیکه در بیمه عمر و سرمایه گذاری، حق بیمه های پرداختی شما برخلاف تامین اجتماعی امکان بازخریدی داشته  و در پایان دوره به همراه سود با بهره مرکب محاسبه میشود و به صورت یکجا و یا مستمری قابل دریافت میباشد .

#بیمه_عمرسپربلاهای_شمامیشود

بیمه پاسارگاد
✳️آرامش شما،هدف ما✳️

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی